موتور کرکره برقی ساید side نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103
.:: Your Adversing Here ::.
 

موتور کرکره برقی ساید side

بررسی موتور کرکره برقی ساید 
مورد استفاده این نوع موتورها جهت کرکره برقی (صنعتی) بوده و این موتورها توان جابجایی وزن میان 300 تا 2000 کیلوگرم را دارند .
موتور ساید یا موتور کناری : به موتورهایی گفته می شود که در یک طرف درب قرار می گیرند و با استفاده از موتور زنجیر دار درب را به بالا و پایین می کشند . این موتور کرکره برقی بیشتر با کاربری درب های با وزن بالا و طول و عرض زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در دربهای صنعتی یا درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.
موتور کرکره ساید صنعتی جهت تعداد تردد بالا و کرکره تا وزن 1000 کیلوگرم توصیه می شود ، دارای سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی و در 2 نوع معمولی و UPS دار عرضه می گردد . نوع معمولی آن دارای زنجیر جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق است ولی نوع UPS دار آن علاوه بر زنجیر دستی دارای برق اضطراری جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق می باشد. این نوع موتور های کرکره برقی نسبت به موتورهای توبولار گرانتر می باشند ولی میزان تردد مجاز آنها نیز از موتور های توبلار بالاتر می باشد .این کرکره جهت کرکره برقی هایی با وزن بالا مانند پلی کربنات شفاف و غضروف دار و همچنین کرکره برقی هایی با تردد بالا مانند کرکره برقی پارکینگ توصیه می شود .
یکی از برندهای مناسب جهت استفاده در سیستم کرکره برقی (صنعتی) ، موتورهای ساید کمپانی (Swift) و از نوع DC آن می باشد . این محصول دارای باطری ، رسیور و ریموت بوده که در جعبه کنترل آن تعبیه گردیده .
یکی از مزایای استفاده از موتور ساید (Swift) در این است که نیازی به اضافه کردن باطری برای زمان قطع برق نداشته و در صورت قطعی برق ، سیستم کرکره برقی (صنعتی) از کار نخواهد افتاد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






shutters

آذرپار

shutters

http://shutters.lxb.ir

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103

موتور کرکره برقی ساید side

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103

به وبلاگ من خوش آمدید تعمیر کرکره هوشمند- تعمیر موتور کرکره برقی- نصب کرکره اتوماتیک- کرکره صنعتی- کرکره پارکینگ- کرکره مغازه- کرکره پنجره

نصب و تعمیر کرکره برقی 09195559103